Doe mee aan het unieke publieksonderzoek van de Rotterdamse Museumnacht

Tijdens de Rotterdamse Museumnacht wordt er een publieksonderzoek gehouden. Het onderzoek werd speciaal voor de Museumnacht ontwikkeld. Deelnemers aan het online onderzoek ontvangen kort na de Museumnacht een e-mail met een link naar een korte vragenlijst. Ook in juni en november ontvangen zij een korte vragenlijst. Doel van het onderzoek is om het effect van de Rotterdamse Museumnacht te meten. Welke houding hebben mensen na een bezoek aan de Rotterdamse Museumnacht ten aanzien van musea en galeries en in welke mate verandert hun gedrag? Als bezoeker van de Rotterdamse Museumnacht is jouw hulp bij dit onderzoek zeer welkom! Je kunt deelnemen door je naam en mailadres hier op te geven.

Je kunt deelnemen door je naam en e-mailadres hier op te geven.

Als je deelneemt aan het onderzoek maak je kans op een van de vijf Vurige Museumnachtpakketten
bestaande uit:
1. een zeer bijzonder bezoek aan het Schielandshuis met een speciale rondleiding in december 2007
2. een TRUUS.TRENDY Museumnacht Outfit
3. een Museumkaart.

De resultaten van het onderzoek worden eind 2007 bekendgemaakt.